The Fellowship of the Ring [GROUP]

Discussion in 'Accountability Partners' started by strugglingtorecover, Oct 23, 2012.

  1. J.P.

    J.P. Active Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    I have been struggling a lot and I was before unable to identify why. I think I found why. Hence the reason for my absence.

    I want to now beat my personal best, and i think a huge deterrent to that was having my phone near me 24/7. Taking RoadtoRality's advice I have now placed it across the room from me so my alarms force me to get up and I can't just lazily have lizard brain convince me to peek. It'll give me pause.

    I also have been getting abck into my schedule which i feel will be concrete very shortly, thankfully.

    So happy to see you on day 70. I hope yoou go the rest of your life without this shit.
     
  2. strugglingtorecover

    strugglingtorecover Quest for freedom

    Re: The Fellowship of the Ring

    Wantmylifeback, great stuff my man. Keep it up. There's nothing really more to be said to you haha. You got this under control, and hopefully it'll remain that way forever.

    Jp, I read about the relapse bro. It's great to see that you're rebounding quickly. If it helps at all, one thing that has kept me from relapsing over the past two weeks was this exact thought: "I know, 100% guarantee, that if relapse now, that if I watch porn now, it won't be as great as my brain tries making it seem. Yes it'll feel good and I'll feel good. But is it worth it? No. Why? Because the second I'm done PMOing, I start rebooting again. Why would I waste my time relapsing if I'm going to reboot right after?"

    That thought process helps me stop from doing it because quite frankly, it puts it in a logical sense and it becomes a matter of wasting time for something extremely pointless, that if done, will then require extra effort to negate. And personally, I'm lazy and love the easiest way out so it helps me
     
  3. wantmylifeback

    wantmylifeback New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Strugglingtorecover, you're doing fantastic. Jp, hang in there dude. You can do this, never think otherwise.

    This morning brought with it perhaps the strongest temptation since I've started this process. I woke up from a very vivid sex dream near the point of climax and now, instead of giving in to PMO, I'm on this site typing this with very painful blue balls. I knew I was going to be tested... but this sucks. The good thing, I guess, is that both in the dream and in real life, I had a strong erection, and the dream was about a real encounter, not porn.
     
  4. lala

    lala New Member

    Re: The Fellowship of the Ring


    I´m 28 and also in die need of accountability...count me in
     
  5. strugglingtorecover

    strugglingtorecover Quest for freedom

    Re: The Fellowship of the Ring

    Hey guys, where's everyone been?

    lala, welcome in man.
     
  6. wantmylifeback

    wantmylifeback New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Yeah, the posting has been very sparse lately. Come on guys, I wanna know how you're doing!
     
  7. J.P.

    J.P. Active Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Not doin good. Hope I will be doing better later in the week.

    Be back later.
     
  8. wantmylifeback

    wantmylifeback New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Hope everything's alright Jp91. Update us when you get a chance.

    I'm gonna copy and paste what I just posted in another forum:

    I'm on day 77 of my reboot and I am the horniest I've been in my entire life. Over the last two days I have had a consistent full erection and am constantly thinking and fantasizing about sex. All of my dreams have been extremely sexual and though I've never had a wet dream, I've come very close a couple times. Is this a normal phenomenon for someone at my stage in the reboot? I'd love it if someone could help shed light on this.
     
  9. strugglingtorecover

    strugglingtorecover Quest for freedom

    Re: The Fellowship of the Ring

    I'm never been that far into a reboot but I've been fantasizing a lot about sex and intimacy, and I've been getting boners really often, so much so that I had blue balls from being erect too long I believe. My best advice is pull through it. It'll work out.
     
  10. wantmylifeback

    wantmylifeback New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Woke up from ANOTHER very vivid sex dream this morning sporting a massive erection. I gotta tell ya, waking up like that, the temptation to MO is almost overwhelming. I held off though, despite the tragic blue balls to follow, and now I'm safely on day 79.
     
  11. J.P.

    J.P. Active Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Guys, I need the fellowship's advice and support. Read my last journal post. I would like any and all advice that people have.

    Other than that incident, I have been doing ok. No urges still.

    Hope to see some of you PM or post.
     
  12. wantmylifeback

    wantmylifeback New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Is anyone still doing this thread? I'm on day 85... I think I've forgotten what an orgasm feels like.
     
  13. J.P.

    J.P. Active Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Still here.

    Just done with empty words. No more bs talking from me.

    This shit has to stop.
     
  14. strugglingtorecover

    strugglingtorecover Quest for freedom

    Re: The Fellowship of the Ring

    I'm also here
     
  15. sikkunt

    sikkunt New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Hi guys

    Havent check it for a while. Had a bad 1,5 months with lots of exams and some shit with my ex-gf.
    So went on quite a PMO bender with atleast one time everyday, but also had a few days where I
    managed to abstain. No idea, but the pressure from the exams and the shit with the ex really fucked up
    my no PMO motivation for sure.

    Anyway, I am back now. No PMO for 5 days straight now. Gonna tell you guys about my progress tho:

    TRIGGER WARNING (dont read the next paragraph if you get urges easily)


    Been quite succsessfull with women lately. Few days ago I met my ex and her new bf on a club.
    Me and the ex was pretty wasted so we started making out in a corner of the club and I got a
    huuge erection. Was nice, but dont wanna do anything with her cause of all the shit between us.
    Yesterday I was clubbing aswell. Met a girl and we hit it off well. Went home to my apt making out all
    the way from the club. This girl was kinda hot with a beautiful body. We fooled around alot with fingering
    and all that shit. Got raging boners, I mean like before porn addiction. Felt really good. Didnt have sex with her
    cause I made a stupid excuse about me having an STD cause I was afraid of not getting an erection.
    Is this a sign of me maybe recovering? Have to investigate this further

    Things are better now and Im flirting with alot of girls (confidence is sky high!!). Motivated as fuck to do nofap
    after yesterday and I am gonna be more active on the forums.

    How are you guys doing? seeing some pretty good streaks on some of you guys, well done :)
     
  16. JerseyJay911

    JerseyJay911 New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Hey sikkunt

    How many days do you have to abstain to get a nice confidence boost around women? You mention that you have completed 5 days of no PMO, but your counter says 50 days? Something doesn't add up here? Anyway, nice job on picking up those chicks at the club. I'm more into doing cold approaches, but lately I've been chickening out in the last minute due to approach anxiety, ESPECIALLY if the girl's a real hottie. Would be nice if the rest of the group chimes in on this topic as well, in addition to posting just about your daily challenges with PMO. Women and seduction is a topic that's close to me, and is one of the primary reasons behind my reboot.
     
  17. sikkunt

    sikkunt New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Hey Jay

    Yeah, I cant find the link to reset my counter. Gonna make a new one tho so you can see my real progress.
    For me I kinda feel the boost in confidence pretty fast. Say I fapped wednesday, Ill feel great if I abstain as
    early as friday.

    By cold approaches do you mean walking up to a girl in like the store, mall, gym etc and not in clubs/bars?
    but yeah, approach anxiety is a bitch. Having trouble with it myself. I guess practice and no-PMO are good
    for dealing with it.
     
  18. JerseyJay911

    JerseyJay911 New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    I hear ya. The key is to accumulate as many no-PMO days as possible.

    Yes, by cold approaches, I mean picking up females on the street, malls, etc. Getting their numbers and turning them into your gf, fuck buddy, whatever.
    If you're into the PUA community at all, it would be considered "daygame", as opposed to nightgame, which consists of approaching chicks at clubs, bars, etc.
     
  19. wantmylifeback

    wantmylifeback New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Day 89 here. Hoping to get to 100 to enter the hall of fame.

    Sikkunt, you da man. Keep up the fantastic work. I suggest not making an excuse next time you have a one night stand and seeing what happens. Worst comes to worst, you're mildly embarrassed, but you're not likely to see her again.
     
  20. sikkunt

    sikkunt New Member

    Re: The Fellowship of the Ring

    Jay: yeah, I used to be into the PUA-community myself earlier, but it didnt get me laid at all. Too much thinking about the principles and all of that shit, but if if works for you, go for it :) I am more into just saying hi and see whats up. found a site called goodlookingloser.com or some shit which had great info (basically just be a confident and sexually aggresive version of yourself) that has gotten me lots of women.

    Wantmylifeback: Holy shit! Good job, my man. Really jealous! How is it like to have gone that far? noticed any benefits?
    yeah, next time its on! hopefully ill meet someone on tomorrow (new years eve) :)
     

Share This Page